2 Ιαν 2016

Οφείλω μια συγνώμη στο Θεό...


Οφείλω μια συγνώμη στο Θεό για όσα μου χάρισε και δεν τα χάρηκα. Για εκείνα που μου έδωσε και δεν τα πήρα. Μα κι γι αυτά που μου ζήτησε και δεν του έδωσα. Πάνω από όλα θέλω να κλάψω στην αγκαλιά Του, για όλες εκείνες τις μέρες που δεν έζησα και απλά επιβίωσα.
Να πω συγνώμη για όσα σε αγαπώ δεν είπα, σε αγκαλιές που δεν έδωσα, σε πόρτες που έκλεισα, σε τηλέφωνα που δεν σήκωσα, σε μάτια που δεν αντίκρισα, σε φιλιά που δεν σαρκώθηκαν και σε προσευχές που δεν ειπώθηκαν…
Τέλος να πω, ότι εάν βρήκες έναν άνθρωπο να σε νιώσει, να σε καταλάβει, να σε αγαπήσει, κράτα τον, κι ας είναι στην άλλη άκρη της γης. Φτάνει που τον βρήκες…. Δεν θα σου τύχει πολλές φορές στην ζωή. Και να θυμάσαι, οτι στα δώρα λες ευχαριστώ κι ας μην τα ξετυλίξεις ποτέ..

π.λίβυος 

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πάτερ μου εύχομαι ολόψυχα να βρούμε όλοι μας τον Έναν που καλύπτει όλες τις ανάγκες. Έτσι ωστε ελεύθεροι κι ανεξάρτητοι, ακόμα κι απ'τον ίδιο τον εαυτό μας, να είμαστε σε θέση αγαπάμε θυσιαστικά τον κάθε άνθρωπο.

Και να μη στεναχωριώμστε για το γεγονός ότι χάσαμε αμέτρητες ευκαιρίες. Έχει ο Θεός...

Εμμανουήλ

Ανώνυμος είπε...

Συγκλονιστικό! Σας ευχαριστω γιατί με το αυτο το μικρο σας κείμενο περιγράψατε με λέξεις αυτο που τόσο έντονα νιώθω μέσα μου.

Γιωτα

ΕΦΗ ΚΡΟΥΣΤΑΛΑΚΗ είπε...

Πολύ ωραίο είναι και το τραγούδι του Πλιάτσικα "ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ"
Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας

Θα `θελα να ευχαριστήσω τα φαντάσματα,
που στο τοίχο μου τα βράδια βρίσκω γράμματα.
Θα `θελα να ευχαριστήσω όσους μ’ άκουσαν,
μα και αυτούς που για ένα πείσμα με παράτησαν.

Να ευχαριστήσω το Θεό που με λυπήθηκε
και όσα μου `χε μαζεμένα δε θυμήθηκε.
Θα `θελα να ευχαριστήσω αυτό που έρχεται,
τη ρημάδα τη ζωή μου που μ’ ανέχεται.

Θα `θελα να ευχαριστήσω τα φαντάσματα,
που μου στέλνουν ραβασάκια στα χαλάσματα.
Τους αλήτες στις πλατείες και τις ντίβες τους.
και όσους πέρασα στο δρόμο από δίπλα τους.

Να ευχαριστήσω το Θεό που με λυπήθηκε
και όσα μου `χε μαζεμένα δε θυμήθηκε.
Θα `θελα να ευχαριστήσω αυτό που έρχεται,
τη ρημάδα τη ζωή μου που μ’ ανέχεται.

αμφοτεροδέξιος είπε...

"Οφείλω μια συγνώμη στο Θεό..." π.λίβυος - (αμφ: Και πόσα ακόμη "ευχαριστώ";)
http://amfoterodexios.blogspot.gr/2016/03/blog-post_0.html

Π. ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΑΤΕΡ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ .ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΣΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ!!!!!!!!!!!!!!Π. ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Απλα υπεροχο κσι θεραπευτικο